donderdag 29 november 2007

Zwak....

Ik neem mij altijd voor om 's avonds niet meer te gaan schransen. Om 8 uur hebben we onze grote pauze. Om een uur of 7 ontvangen we regelmatig (eigenlijk altijd) een mail van één of andere collega. Jongens, gaan we nog snacken?? Pizza mag ook hoor!

Als je om half 5 begint en je overdag nog geen warme hap naar binnen hebt gewerkt, dan begint er om 7 uur zich toch iets te roeren van binnen. Ik zeg echt wel eens nee... Niet vaak, maar toch..

Gisterenavond lag er een grote chocoladeletter mij aan te staren. Gekregen... Heb hem niet opengemaakt, goed he? Voor me zit een collega met een grote zak eclairtjes..mmmm. Zo af en toe snoep ik er 1 mee.

8 uur is voorbij, geen snack gezien..pfieuwwww. Rond half 10 komt er een mail...

"Gaan we nog döneren"? Die zin is gevaarlijk.

Het broodje met kaas en ananas van de dönerboer was wéér héél lekker in de pauze van 10 uur.

5 opmerkingen:

Mijn dagboek zei

mijn maag zou het begeven hoor die moet regelmatig gevuld worden. morgen krijg je wel een warme hap gr mij

Anoniem zei

heerlijk was het weer he? Mag van mij altijd wel...haha

elbakero zei

Lang niet meer gehad. Lijkt me wel weer eens lekkerr

Effe Uppen zei

En ik maar denken dat Slootje de enige "zondaar" was.
Je hebt het goed verborgen gehouden. :)

Zustertjen zei

Je hebt tenminste nog een gezond stukkie ananas gehad