zaterdag 8 november 2008

Tja...

Ik moet even iets kwijt...

Mien moat en ik hebben op de knop gedrukt. De "stop" knop. Ja, de geruchten zijn waar. AJ en ik gaan uit elkaar. Om het maar met een cliché aan te geven, de koek is op, schoon op.

Ik zal gelijk ook even een aantal dingen recht zetten. Er zijn geen ranzige details, we zijn nog steeds elkaar maatjes. Geen haat en nijd in de tent, we hebben de slappe lach. Kortom, ik heb er een "broertje" bij. En verder blijf ik rustig bloggen..

Toedeloe!

20 opmerkingen:

Blondie Power zei

Ik ben er stil van...

On the Run zei

Poeh! en meer weet ik eigenlijk even niet te zeggen.

daydreamer zei

Ik schrik er eigenlijk een beetje van. Sterkte, het zal toch anders worden...

daydreamer zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
BadBunny zei

Jemig Lijda, dit had ik niet verwacht en voel me er helemaal naar van... Echt, ik weet ook niet wat ik zeggen moet en tegelijkertijd heel veel vragen... Binnenkort maar echt even samen een bakkie doen, dan kun je mijn huisje gelijk ook zien...Jemig!

Anoniem zei

Akelig om te lezen. Ook zijn jullie er kennelijk redelijk nuchter onder.

Natuurlijk hebben jullie de beste oplossing gekozen. Maar toch....

Plato

sunseekers zei

Heel veel wijsheid en sterkte. Smitsky, je kan altijd besluiten om met Zustertjen mee te komen in december.Dikke kussssssssssss

Mijn dagboek zei

EN WE BLIJVEN SAMEN ZUURKOOL ETEN HOOR.. K HEB DER WEER ZIN IN .. GR MIJ

elbakero zei

wtf ??

Dat is wel het laatste wat ik verwacht te lezen.

Maar als je er beiden zo over denkt, dan zal het wel beter zijn. We spreken elkaar nog wel.

The world according to El zei

Ben er echt helemaal van ondersteboven van. Je weet het he, kunt altijd terecht in Tollebeek, dat geldt trouwens voor jullie beiden

mack zei

Oei. Ik schrik er ook van. Sterkte allebei.

mack zei

Ik heb trouwens nooit geruchten gehoord. Ik zag juist altijd zo'n vrolijke kop op een grasmaaier rondrijden. Dus zelfs vrolijke koppen zeggen niks meer...

Zustertjen zei

Sunseeker: goed idee.
Smitsky en AJ: jullie weten het he:

we zijn er voor jullie allebei ook al denkt 1 van jullie van niet.

mack zei

Potverdorie. Had dan ook niet dit liedje genomen! http://nl.youtube.com/watch?v=VI94AsuvUUA

Ik vind het echt shit. Maar goed. Wil niet zeggen dat de beslissing niet goed is.

Smitsky zei

@ Mack, dat je dat nog weet... En ja, het is echt beter zo.. Werd de laatste tijd ook een beetje lastig om te loggen.

Anoniem zei

Wij zijn er voor jullie allebei!!
Gelukkig hebben jullie geen ruzie enzo!
Enne met de hondjes komt het vast wel goed!

Tot gauw!

Anoniem zei

Ik moet zeggen dat ik mijzelf geen zweefmens vind, in tegenstelling juist, maar elke keer als ik je blog opende dacht ik: "Wanneer zou ze met het bericht komen dat ze uit elkaar gaan?" Weet ook niet waarom ik dat dacht?!?! En nu lees ik dit! Bizar.
Maar ik merk wel dat jullie je er bij neer hebben gelegt en juist naar voren willen denken. Misschien zit ik er naast maar dat idee heb ik. Succes met de komende tijd.

Anoniem zei

Ik ken je niet persoonlijk, alleen maar via je blog maar vind het toch rot om te horen. Vind het wel super dat jullie er zo goed mee omgaan en dat jullie vriendjes kunnen zijn.
Jullie komen er wel!

Maruti zei

elke einde is een nieuwe start van een begin...ik ben blij dat jullie de knoop hebben doorgehakt en als maatjes nog bijelkaar zijn, why not?

Gr Maruti

Anoniem zei

Hm. Ik loop weer eens hopeloos achter met de blogs. Kom ik hier weer eens, lees ik dit. Elkaar als partner verliezen is altijd pijnlijk. Zo was je er niet ingestapt meestal. Maar het gebeurt zo ontzettend veel.

Wat ervan waar is weet ik niet, maar ze zeggen dat je beter liefde kunt verliezen dan het nooit te hebben gekend.

Petje af voor de vreedzame wijze waarop jullie het partnerschap beëindigen. En het ''maatschap'' beginnen. Doe rustig aan!