Okee, nog een keer Ziggo. Ik moet draadloos kunnen internetten, het zou het echt moeten doen.
Maar ik ben helemaal geen klant van ze, zeggen ze. Okee, heb tv, kan via de kabel het net op en heb inmiddels telefoon. Mijn klantnummer is wel bekend, alleen niet actief. Goed, ben de laatste tijd wel wat traag, maar echt wel actief, dacht ik zo. Heb zelfs een klantnummer, alleen geen e-mailadres enzo. Zelfs voor mij is het nu een puzzel aan het worden.
Ze gaan me belluh..Fijn.
Eerst maar eens de schone zwemster uitlaten. Moet ook haar poeppie enzo doen. Helaas pakt ze nog niet zelf het riempje en een plastic zakje. Ook al heeft ze die reclame al vaak genoeg gezien (waar is die ook alweer van?), het dringt niet tot haar door.
De garoeten!
8 opmerkingen:
Hoef je ook niet te betalen :p
Tja... Ziggo...
Ik heb je blog gelezen, maar kan geen reactie vinden, die spitsvondig is, dus de garoeten terug
Idd, gewoon lekker niet betalen, hoewel met hun reputatie zeggen ze straks dat je al 3 jaar aangesloten bent.
whahahahahahahaha.
en hoe slaapt onze zwemster naast je . ???? enne ziggo zolang ze niks in rekening brengen gewoon intermeppen hoor. gr mij
Hou op, schei uit.
reclame is van T-mobile. Jammer dat die nog geen 3-in-1 pakket voor je hebben MET draadloos internet. Tenzij je gaat internetten vanaf je telefoon natuurlijk
Die dingen gaan per definitie op meerdere cruciale punten fout. Ik wil al een tijdje een alles in 1 pakket nemen maar ik durf niet, zoals je misschien begrijpt. Nu heb ik alvast een stressbestendige vriend gecharterd voor in juni (dan loopt mijn huidige abonnement af) die het voor mij wil regelen.
Een reactie posten