maandag 23 november 2009

Gek praatje?

Ik wist heus wel dat het goed zou gaan, met dat inhalen, maar kon niet nalaten om te zeggen dat ik nog niet dood wilde.... Het antwoord kwam later op een terras. Wie zouden er eigenlijk op onze begrafenis (of crematie) komen? Al die exen en "vergeten" vrienden? Zou het?

Je hebt er niet zoveel aan natuurlijk als je daar zelf vredig in je kistje ligt. Welke muziek kiezen we uit? Nou, voor maat weet ik het nu, dat is deze. Ik ben zelf wel gecharmeerd van deze.

Stel hè, dat we alledrie tegelijk zouden gaan (Lola was er ook bij..). Ja, wat dan? Goed, dan is het gelijk over, geen preken voor elkaar bij het afscheid.

Maar dan weten ze nog niet welke muziek we willen horen, zei maat.

Bij deze dus...

(nee hoor, ben juist in een heel vrolijke bui).

16 opmerkingen:

Hermanus zei

Mag ik ook komen?

Smitsky zei

@ Hermanus, jazeker. Je mag zelfs spreken (in je eigen taal).

Hermanus zei

Doar bin'n we dan. Smitsky en moat leem nait meer.

Wèl wil koffie?

Smitsky zei

He'st dur wel cake bai dan?

Zustertjen zei

En als wij er na volgende week niet meer zouden zijn.God verhoede!
Dan heb je er een kind bij.

Smitsky zei

@ Zustertjen, dat is ook zo... Moe'k groter gaan wonen. Nieuwe vloer eruit slopen, poe. Zeg maar tegen die piloot die jullie overzee brengt dat die voorzichtig moet zijn. Zo'n gedoe allemaal ;)

Blondie Power zei

guttegut.. niet zo doemdenken jongens..

ik wil jullie nog lang niet missen..

Maris zei

Lekkere gesprekstof weer;-)
Ik heb hier al alles keurig netjes laten vastleggen, ik wil in iedergeval Carl Orff met O fortuna, voorlopig nog geen zin om te gaan hemelen maar joe never know ;-)

Smitsky zei

@ Blondie, en we gaan nog niet naar "huis", nog lange niet..

@ Maris, hé'hé de eerste die ook met een keuze komt...

Hermanus zei

Oh, je wilt mijn keuze weten? Zeg dat dan:

Eerst Light my fire,dan This is the end. Beide van The Doors.

En als iedereen een laatste rondje langs mij maakt op weg naar de koffiekamer moet er klinken:
1 kopje koffie - VOF de Kunst.

Simone zei

als jullie gelijk gaan wordt het wel een aparte remix, misschien moet je die dan ook maar vast op youtube zetten ;).

Ik heb er nog nooit over nagedacht, veel te jong voor :p.

Deze is wel errug mooi, http://www.youtube.com/watch?v=ok5ro3s-pJg

Mijn dagboek zei

we gaan daarna wel met zun allen naar de kroeg . want we brengen je zo laat mogelijk naar je grasmat.
en met een borrel op lan ik dan aan je denken zodat ik niet zoveel hoef te janken.

trouwens je houd je maar netjes in het verkeer. want met wie moet ik dan zuurkool eten?? gr mij

On the Run zei

Doe mij deze maar:
http://www.youtube.com/watch?v=RFc5sdn78b0

en deze:

http://www.youtube.com/watch?v=Ve4XD4LveU0

als afsluiter:

http://www.youtube.com/watch?v=UPjFd4lMtk8

Smitsky zei

@ on the run, die laatste whahahaha. Echt iets voor jou!

mack zei

Hoe kan die Clapton dit met droge ogen zingen, vraag ik mij altijd af.

sunseekers zei

Tears in heaven???????
Ze lachen zich daar kapot als jullie binnenstappen. Blijf nog maar heel lang onder ons. Ik heb moat nog niet eens gezien, beetje lullig om dan op z'n begrafenis te komen.

Mocht het (God verhoede) tochzo zijn, zoek dan mijn Pa op en zeg hem dat het goed gaat met z'n kleine meid.Wordt het toch nog gezellig daar.