zaterdag 17 december 2011

Slik

Ja, ik heb moeite met parkeren. Met de Opel dan he? De Mini schuurde ik overal wel tussen.

Vandaag was het weer zover, bij de C1000. Alleen nog enge dunne plekjes op de parkeerplaats over. Dacht, ik ga het gewoon doen, plemp hem er zo tussen, ging gesmeerd! Alleen dan moest die deur nog open...klut.

Een man, laat die rond de 65 jaren oud zijn, gebaarde naar boven.Of ik misschien een open dakkie had en zo naar buiten wilde. Zijn manier van uitleggen vond ik wel koddig. Hij had een beetje bol koppie, big smile. Totaal niet irritant, dus ik lachte maar wat en heb Opel ergens anders gestald, op een plek waar ik mijn buik niet hoefde in te houden.

In de super kwam ik koddige, bolle koppie weer tegen. Bijna botsing met onze karren, maar hé, ik kwam van rechts. We hebben het uitgepraat. Toen hij wegliep zei hij "goed goan"...

WTF..? Had ik dat goed verstaan of wilde ik het verstaan.  De woorden die Pa altijd zei en ineens begreep ik waarom ik hem sympathiek vond.

Hij leek op Pa!  Het zal de tijd van het jaar wel zijn. Me dunkt..

4 opmerkingen:

mack zei

Tja. Dat heb je soms. Zelf neem ik bij voorkeur de Lamborghini als ik boodschappen doe. Met naar boven openslaande deuren.

Laurent zei

Och, wat leuk, zo'n man tegenkomen.

Anoniem zei

Ja das ff schrikken,maar toch ook weer leuk om te horen zeggen toch!

Groetjes A.J

S1m0ne zei

Kippenvel!