maandag 9 januari 2012

Een hele ervaring...

Nou moest ik toch laatst voor een mammografie een bezoekje brengen aan het ziekenhuis in het Hardenbergse. Werd ook wel tijd eigenlijk, de verzoekjes om dat maar eens te gaan doen lagen al een half jaar ongeopend in het brievenbakje.

Gozert ging mee, hij mocht alleen niet mee op de foto. Goed, het is even een ervaring... Je moet het hebben meegemaakt om te begrijpen wat ze bedoelen met dat pletten...

Daarna vonden ze het nodig om nog even met een naald te wroeten. Daar mocht Gozert wel bij zijn, maar goed ook, anders had het Hardenbergse ziekenhuis een geplette naaldensteker tegen de muur gehad. Niet leuk, maaaar 'k hebt had en voorlopig zien ze mij daar niet weer.

En ja, de verpleegster beaamde dat dat mammo geval was uitgevonden door een kerel! Logisch..

5 opmerkingen:

sunseekers zei

Ik weet hoe het voelt, bij mij gelukkig geen naald, heb je al een uitslag????????.
Ideetje: die kerel die het heeft uitgevonden, kunnen ze met de ballen tussen het apparaat proppen, dan weet hij hoe het voelt, maar wel goed dat de apparaten er zijn

Anoniem zei

Wat wel heel erg raar is, ik voel er nooit wat van, heb er nu 3 gehad. Waarschijnlijk heb ik hele flexibele, goed pletbare tieten haha!!! Heb dat van die naald ook nooit meegemaakt. Prikken ze fan gewoon in je borst?? Is ie dan niet lek??

Gr. Buikje

Anoniem zei

ze maken je tiet zo plat als een euro. en dat die dan blauw word interezeert ze geen fluit.
maar ben blij dat het niks was. gr uut de polder kus voor lola

mack zei

Memmografie. Dat is toch veel logischer?

Laurent zei

Ik zou ook bang zijn dat ze niet meer terug in vorm springen :-(