vrijdag 30 december 2011

Goh..

Zooo, alweer een another year over. Nou ja bijna dan...

Een jaar van aftasten,  pendelen tussen twee adressen. Voelen dat het gewoon okee zit, maar nog net niet die ene stap zetten. Nu is het zover, het ging vanzelf, die ene stap, zo klaar als een klontje. Ik hoor bij Gozert in het Hardenbergse.

Mijn rijbewijs voor de motor gehaald. Men, wat was dat een immens gelukkig gevoel! Zelf rijden, zonder het getetter van de instructeur in mijn oor. Wil IK links, dan ga ik links en niet omdat het moet.

Mijn 50e verjaardag gevierd bij de grens van Polen... dat was wiet weg. Geweldig!

(Kut, 'k ben al 50...)

Weer aan het werk als type geit voor die ene hele grote site. Mag wel zeggen, het bevalt best.

Voor het nieuwe jaar heb ik geen voornemens, alleen maar plannen. Vakantie op de motor met Gozert en vooral genieten van elke dag. De humor blijven beleven.

Wat vandaag niet lukt, kan morgen ook nog wel. En anders maar niet.

Goed goan in het neie joar mensen!


5 opmerkingen:

s1m0ne zei

Je hebt een lekker jaar achter de rug, dat zich dat voor jou, Gozert, mams en je beesies voort mag zetten in alle geluk, gezondheid, liefde en de slappe lach :-)

Schone zus G zei

Krijgen we ook nog een adreswijziging???

Smitsky zei

@ schone zus, ben nog niet officieel verhuist, maar tuurlijk krijg je nog te horen waar ik vertoef. Okee?

Mariska zei

Kep nog een sleutel van het Plopkasteel, moeten we toch nog eens daten;-)

Mijn dagboek zei

gun je alle geluk van de wereld . laat 2012 een gezond en liefdevol jaar voor jullie worden . gr mij