vrijdag 3 februari 2012

Toch een handtekening?

Het valt niet mee om een heel klein huisje op te leveren voor een woningbouw. Vooral niet als het om tapijt gaat dat al zo'n 30 jaar ligt te broeien op een trap. Ouderwets vastgelijmd, geniet met van die dikke grijze nieten. Da's niet genieten. En dan wil ik het niet eens over die k*tbadkamer hebben.

Nadat ik er afgelopen maandag compleet doorheen zat en een onrustige nacht op een koude zolder heb geslapen, trok ik toch maar aan de bel. Gozert hoorde mij aan..Met als gevolg dat Gozert als een volleerde opleveraar aan de gang ging. Ik hoef alleen nog maar schoon te maken..dat kan ik wel.

Morgen..denk ik.

Ja, het is officieel, ik woon in het Hardenbergse. Nou ja, Gozert moet nog wel goedkeuring geven aan de gemeente, dat moet tegenwoordig.

Zo niet, dan toch.


3 opmerkingen:

s1m0ne zei

Pfff ik kan hier zo de kriegel van krijgen. Zou me niets verbazen als ze aan de nieuwe bewoners extra poen vragen omdat de vorige bewoner zoveel aan het huis heeft gedaan en het zo netjes heeft achter gelaten..... Stelletje uitzuigers!

mack zei

♪♪Hardenberg, mooie stad aan de zee ♪♪

Blondie Power zei

Goedkeuring geven aan de gemeente.. Tsssss.. ☠