dinsdag 20 september 2011

Het verschil

Stel je voor.
Man staat voor een stapel met broeken, ziet niet wat ie zoekt. Eerste wat in hem opkomt, Smitsky waar ligt mijn motorbroek. Op de stapel, zeg ik. Waar dan? Op de stapel.... oh, ik zie het al, onderop de stapel.

Man staat voor aanrecht, vuilnisbak staat ernaast. Man snijdt stukje ducktape af, gooit een vervelend plakkerig stukje op het aanrecht...Vuilnisbak valt niet op..?

Link werkt gewoon niet optimaal. Gelukkig werkt mijn browser wel goed.

8 opmerkingen:

Laurent zei

Ik denk dat je hem weer even moet toespreken zoals op dat filmpje.

Mijn dagboek zei

gewoon er weer effe op wijzen. misschien dat dat helpt. gr mij

Anoniem zei

je moet m weer even resetten lij, dan komt alles weer goed.

dikke tut

Smitsky zei

@ Laurent, denk inderdaad dat de tijd weer rijp is ;)
@ Mijn dagboek, kijken doet wonderen
@ Anoniempie, Tût van mai terug!

sunseekers zei

Welkom in het land dat RELATIE heet

hahahahahahha, doe geen moeite om hem toe te spreken/hints te geven/te janken/hem te veranderen.
DAT HEEFT GEEN ZIN. Ik spreek uit ervaring hahahahahahaha

Smitsky zei

@ Sunny, ben ik ook echt niet van plan. Heb niets te klagen, we blijven relaxed.

Anoniem zei

Verdorie, ben je helemaal vergeten te linken. Stom weblog ook. Komt goed.

Eva zei

Volgens mij is er slechts één antwoord op al die zoekende en niet opruimende mannen: latten. Gewoon gaan latten vrouw. Wel de lusten, niet de lasten ;-)