vrijdag 9 december 2011

Koffie!

Ze waren in de aanbieding, twee voor de prijs van één! Ja, daar ga ik gelijk op in natuurlijk. De koffiepads van Douwe. Schiet mij maar lek, maar echt, de koffie die daaruit voortvloeit smaakt echt veel lekkerder.  Ondanks dat het uit Friesland komt.

Dat schuimlaagje krijgen zij er alleen op. Het verschil zie én proef je. Hoe kan dat nou? Zou het dan toch door de prijs komen?

Oh, maar Aldi pads vind ik ook best te pruimen hoor. Zo verwend ben ik nou ook weer niet.

Weekend! En ik heb nog geen moer uitgevreten...

3 opmerkingen:

sunseekers zei

probeer de extra extra dark roast van de Lidl eens, die zwarte zak, wij vinden die ook heel goed, zeker voor de prijs, werkze dit weekend

Blondie Power zei

Ik vind vanille pads van de Appie (Perla geloof ik) ook erg lekker en dat terwijl ik niet eens van vanille hou..

Whaahahahahaha

Blondie Power zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.