maandag 5 december 2011

Gewoon doen dus

Hadden ze mij een paar jaar geleden verteld dat ik meerdere keren per week 's nachts even meer dan 80 km rij voor een warm bedje, dan had ik ze keihard uitgelachen. De keiharde waarheid is dat ik het toch al een tijdje doe. Kilometers vreten om naast een hevig snurkende man in bed te stappen...

Pas de volgende morgen een heel bed voor mezelf hebben, terwijl in het Emmeloordse een huge bed staat die helemaal voor mij alleen is bestemd, de héle nacht! Okee, Lola mag er ook bij.

Ik denk zomaar dat het tijd word om het eens om te gooien. 's Nachts na de arbeit gewoon naar huis rijden, in het Hardenbergse. Zal dan gelijk ook maar wat huisraad meenemen, hoef ik niet meer na te denken waar ik bepaalde spullen heb gelaten. Gewoon, alles op 1 plek. Vlakbij mijn eigenste motor.

Me dunkt.

4 opmerkingen:

Mariska zei

Niet denken maar gewoon DOEN!!!
Geniet lekker van en met elkaar en die 80km kom ik nog wel een keer die kant op, eens kijken naar "jullie"huisje!

sunseekers zei

You GO Girl, zet hem op. En net als Mariska, komen we wel een keer jullie kant op, Gozert is volgens mij mensenschuw hahahahahaha, dus we maken wel een afspraak, kan hij lekker gaan motor rijden hahahahaha

Blondie Power zei

Ohww en die 80km kan ik ook nog wel overbruggen hoor.. en anders trap ik toch gewoon met Maris de motor een keer aan... dus hier is je derde comment met: DOEN.

The world according to El zei

Heel veel geluk! Vergeet vooral de klapjap niet want we willen wel lezen over de veranderingen