zaterdag 26 november 2011

Kopuh?

Nee hoor, ik heb helemaal geen schoenentic. Ben niet zo Zalandoïg.  Maar bij die nieuwe spijkerbroek, zo'n shabby geval, zoals een collega het zo mooi noemde, horen eigenlijk wel van die lage laarsjes in plaats van mijn afgetrapte gympen.

Ja toch? Moet ik nu gaan wachten tot die dingen in de uitverkoop gaan? Heb ik ze wel echt nodig? Tuurlijk heb ik ze nodig, dat is een feit. Heb helemaal geen zin om de stad in te gaan, vind het in het Hardenbergse overal zo ver lopen naar de winkels. En lopen, dáár heb ik een hekel aan. Heb niet voor niets zo'n lui hondje.

Dus, wat ga ik doen, shoppen op het internet!  Als't niet past kan ik ze altijd nog terugsturen. Ja toch? Wie dut mij wat.

3 opmerkingen:

mack zei

Gadverdamme. Wat zijn die reacties hier toch lastig.

Maar dat je ze nodig hebt is een feit. Dat is mooi. Tegen een feit kun je niet vechten. Ik heb een Alfa nodig.

The world according to El zei

Ben benieuwd!!

sunseekers zei

Ben je al geslaagd????????