zondag 12 februari 2012

Groeten uit de polder

En dan ontvang je een sms-je vanuit de polder met de woorden, "ik mis je" en een heleboel kruisjes..

Met de mobiel van schone broer verzonden. Dat vond ik eerst wel apart. Gelukkig stond eronder dat die boodschap was geschreven door mijn enig(st)e nichtje L.

Logeren in het Hardenbergse vond ze nog even iets te spannend, maar ze ging er over nadenken. Is goed meisje, komt vanzelf. Als je net zoals je tante bent, dan gaat dat kwartje vanzelf vallen en vind je het de gewoonste zaak van de wereld.

Met de afsluitende woorden: "I love you" heeft ze mijn hart weer eens geraakt. Ja, ik ook van jou wijffie.

3 opmerkingen:

Blondie Power zei

ohww... die komt vanzelf wel joh..

Zustertjen zei

xxx

mack zei

Wat gaan we doen hier? Opheffen die handel?