maandag 7 mei 2012

Kwestie van gevoel

Toen ik vanmorgen meldde aan Gozert dat ik de lege kamer van Essie ging opruimen en er een logeerbedje in ging planten, werd ik aangehoord.  Toen nog wel. Pas toen ik mijn twijfels liet horen over waar het hoofdeinde moest komen kreeg ik zowaar advies.

Nou, als je nou het hoofdeinde aan de muur doet, zodat, áls je op bed ligt én naar de deur kunt kijken, dan ben je helemaal into de sjangtofoe en voelt het ook minghanoi (ofzo). Zorg dat je dan wel de wc mijdt, he?

Ja, lach er maar om, het is wél waar! Dat boek over Feng shui snap ik geen ene f*ck van, maar de manier waarop je je meubels neerzet, heeft toch echt met gevoel te maken.

Tsss..

(dus het hoofdeinde aan de muur)

2 opmerkingen:

Blondie Power zei

Jemig.. ik dacht je een lekker eet advies ging geven over de afhaallijst van de chinees..

CasaSpider zei

Klinkt logisch, toch?