vrijdag 1 juni 2012

Kan dat niet?

Nee, ik heb geen gelovige opvoeding genoten. Dat wil niet zeggen dat ik er wel eens over nadenk. Vooral als je een begrafenis bijwoont en je ziet het verdriet van de mensen die achterblijven. Heftig!

Je voelt het verdriet.. Het verdriet dat ik herken, dat verdriet dat zo verschikkelijk veel pijn doet. Nu hebben we het dan wel over mijn vader en mijn hond.... Ik bedoel maar, ze zijn weg. Je ziet ze noooooooit meer, echt nooit meer.

Dat is slikken, he?

Mijn oplossing/hoop was gewoon, joh als ik aanklop daarboven, dan komen Lady en Daddy gewoon opendoen. Feest der herkenning, vette knuffels. Bliede enz. enz.

Ooit heeft iemand dat "geloof" er bij mij uitgekregen, want dat kon nooit. Je herkent ze niet meer als je daarboven komt. Kom op, laat mij ajb in dat geloof van mezelf hangen.

Ik vertelde het aan Gozert en die was het met die ander eens. Er kwam een uitleg waar ik eigenlijk niets van snap. Maar dat zal het verschil in gelovige opvoeding wel zijn.

Moet er nog even over nadenken, allemaal. Eerst maar even stofzuigen, lekker schoon voor het weekend.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Waarom zou het zo zijn dat je daarboven niemand meer herkent?
Vertel eens hoe gozert dat ziet...
Je lichaam verdwijnt maar je ziel niet...

Anoniem zei

Wonderful goods from you, man. I've understand your stuff prior to and you are simply extremely fantastic. I really like what you have got here, certainly like what you are stating and the best way through which you assert it. You are making it enjoyable and you still take care of to stay it smart. I can not wait to learn much more from you. That is actually a tremendous website.

Also visit my page; acheter des vue youtube
My web site > plus de vue sur youtube

Unknown zei

its a nice post

cms development company india