zondag 25 september 2011

Nee??

Vanavond vroeg ik het aan hem. Wil je met me trouwen? Nee, zei hij. Tja, komt niet zo lekker over. Klinkt wel erg als een fikse afwijzing he? Ook wel een beetje bot eigenlijk. Zelfs al zou ik op de knieën gaan voor hem, dan nog is het NEE!

Nou, ik ben er hélèmaal klaar mee. Niet met Gozert hoor, dat dan weer niet, dan moet er wel heel wat gebeuren. Zelfs zijn scheten neem ik voor lief.... Het trouwen dan he? We zijn het volledig met elkaar eens, we doen dat niet meer.

Been there, done that. Hou zo ook wel van Gozert..zonder dat boekje. Gutogut..

6 opmerkingen:

Mariska zei

Jut&Jul Peper&zout H&M V&D Hij&Jij dat hoort gewoon zo, boekje of geen boekje;)

sunseekers zei

Zomaar een vraagje hoor, als je het niet wilt, waarom heb je hem dan gevraagd???????

Smitsky zei

@ Maris, :))
@ Sunny, even checken of we nog op dezelfde golflengte zitten he?

Laurent zei

Ja, bovendien vind ik meerdere keren trouwen ook al zoiets. Dat probeer je één keer. Niet dat je daarna niet weer voor lange tijd trouw aan iemand kan zijn, maar omdan weer te gaan beloven dat het voor eeuwig zal zijn...

s1m0ne zei

Ik vind het wel een beetje bot heur van Gozert. Hij had gewoon 'ja' kunnen zeggen, zo van 'ik wil' en daarna 'maar we doen 't nie want bladibladibla. Vind je niet schattepetat?'. Mannen kunnen zulke vreselijke (boerende en schetende) horken zijn. Mja, wat doe je d'r an hè. Nax, wat je houdt van ze, onvoorwaardelijk ;-)

mack zei

Je moet gewoon zeggen dat je niet eens met hem zou wíllen trouwen, al wilde hij. Pak ze op hun ego.