maandag 3 oktober 2011

Verders alles okee

Extra vitamientjes? Welnee, dat heb ik niet nodig, ben zo kwiek als wat. Dacht ik...Sinds een paar weken vind ik het lastig om het ene pootje voor de andere te zetten. Nadenken over wat ik voor de rest van de dag allemaal nog wil doen, word ik al moe van.

Twijfelen of er meer aan de hand is dat een gewone verkoudheid, nee, dat doe ik niet zomaar. Toch deed ik het, bijna zette ik de stap naar de huisarts. Bijna... want ik hoorde van broeder G. dat het bij hem ook niet helemaal lekker zat. Hij begon ook al te twijfelen.. Ik wijt het maar aan de de tijd van het jaar, het is toch herfst?

Een aleveje helpt nog steeds en voor de rest van de dag ga ik maar eens voor me uitstaren. Hoef morgenavond pas weer te werken. Moet lukken....

7 opmerkingen:

Sunseekers zei

Ook misschien wennen aan de lange werkdagen?????Het heen en weer racen naar H'berg.Mams bezoeken, je huisje bijhouden, Jeetje, daar zou ik ook moe van worden, Sterkte en beterschap

mack zei

Binnenkort weer een extra uurtje weekend, als de klok terug gaat.

Anoniem zei

Ik ben ook weer eigenares van een 06 stem. It comes and goes.


zustertjen

Anoniem zei

ik ben wel gegaan. spannend; de resultaten vh prikken.
ernstig gebrek aan vit D.
Was ik maar in de polder gebleven!! ;-)
bok

Hermanus zei

Je sext gewoon teveel.

Eva zei

Dus, bij jou is het ook al toegeslagen?

s1m0ne zei

Klinkt als Pfeiffer........