woensdag 5 oktober 2011

Een ander hokje

Het is gebeurd. De pooper is verkocht. Niet omdat ik er nou zo zat van was, helemaal niet. Een simpele rekensom deed me de knoop doorhakken. Ik bedoel maar, als de mensen bij de pomp in Emmeloord mij zeker twee keer per week zien staan en al praatjes met je gaan maken, feilloos weten welke sigaretten ik er al bij haal, dan, ja, dan wordt het tijd om naar iets goedkopers uit te kijken.

Geloof me, ik had een dikke keel en vochtige ogen toen het meiske met een big smile van oor tot oor in "mijn" Mini weg scheurde.

Een andere auto dus, een diesel. Een Opel Astra.....  Ziet er wel sportief uit hoor, alleen het trekt niet zo hard op. Volgens Gozert moet ik dat soort dingen maar met de motor gaan doen en de Opel wat degelijker gaan berijden.. Kán heel wat boetes besparen...

Hij hep gelijk....

5 opmerkingen:

Sunseekers zei

Deed het zeer, zo van je geloof afvallen????????

Je wordt met de jaren verstandiger, zeker de invloed van Gozert hahahaha.

Nu hou je geld over om hierheen te komen

mack zei

Hij heeft volkomen gelijk. Natuurlijk maakte je de blits met de Cooper, maar met een motor nog veel meer. (een vrouw dan) En die Astra is een degelijk niks aan de hand no-nonsense vervoermiddel, en zo dient hij ook bereden te worden.

Mijn dagboek zei

dat doet zeer hoor. je lievelings karretjen weg doen. maar je went vanzelf aan je astra tjen hoor. gr mij

Blondie Power zei

Hahaha... mijn cross auto is een Opel Astra 16V.. hahaha..Geel met roze vlindertjes.. hahahaha...

Anoniem zei

Deksels!!
Wanneer komt er een nieuw verhaaltje?
Dat hoeft toch niet zo lang te duren.
;-) Bok