maandag 24 oktober 2011

Net echt...

Gozert had zo'n last van de kiezen, mompelde hij. Een hamster was er niets bij. Ik vond het wel sneu voor hem, want een tandarts is een eng persoon. Heel eng.... Maar ja, het hamsterwangetje leek steeds voller te worden.

Na een nacht van weinig slaap en de nodig borrels, kwam het hoge woord eruit. Hij wilde wel naar de tandarts. Dan wel die waar ik ook naar toe ging, die Deutscher in Hardenberg. Hij ging voor de gründlichkeit.

Nadat het abces met veel beleid was opengesneden, een draintje ingebouwd, gingen we huiswaarts. Deze week nog twee afspraken voor Gozert, ook bij MIJN tandarts, waren wij het erover eens. We lijken al een echt stel, he schat? Dezelfde tandarts....

Ja, mompelde hij, straks nog dezelfde begrafenisonderneming en het is een feit. Tsssss...

4 opmerkingen:

sunseekers zei

Ach jeetje, ik heb met hem te doen. Weet wat het was, Er is een kliniek die ik kan aanbevelen. CDC kliniek in Best.
Heel veel sterkte voor Gozert, Morgen een foto van de hamsterwangen ?????

Blondie Power zei

hahaha.. het klinkt idd als een echt huwelijk.. haha..

mack zei

Lees je FB nog wel zo nu en dan?

s1m0ne zei

Handig hoor als je overal je mannetje voor hebt ;-)